sâmbătă, 30 martie 2013

Bancuri cu fotografi


După ce în prima mea postare v-am povestit cum s-a declanşat microbul fotografiei, m-am gândit ca de această dată să continui într-o notă mai veselă. Aşa c-am scormonit internetu-n lung si-n lat, pân-am găsit ce-am căutat: bancuri cu fotografi sau care au legătură cu fotografia. Deşi nu sunt foarte multe, unele sunt chiar reuşite. Pe mine unul, m-au bine-dispus ... şi cum ştiu că râsul e molipsitor, vă doresc o zi plină de hohote!
=======================================================================
Un fotograf a fost întrebat, care este cel mai bun fotograf din lume. Dupa câteva momente de gândire, a spus:
- Suntem mai multi!

=======================================================================
 Cica care este visul unui urs panda?
... sa aibe si el o fotografie color!

=======================================================================
Un fotograf se intoarce dintr-o expeditie in Tibet. Soacra-sa il suna si il invita la cina, spunand sa ii aduca si ei sa vada "pozele alea". Neavand de ales, omul selecteaza si printeaza cateva din cadrele care i se par cele mai reusite, si pleaca sa onoreze invitatia. Soacra se uita la poze, si zice:
- Da, frumoase poze, cred ca ai avut un aparat foarte bun!
Omul nostru, nu zice si incepe sa manance. Dupa cina, soacra intreaba:
- Ei, ti-a placut mancarea?.
- Da, gustoasa, cred ca ai un aragaz si niste tigai foarte bune!

=======================================================================
Sotia unui fotograf se duce la un magazin de parfumuri.
Vanzatoarea: - Buna ziua si bine ati venit in magazinul nostru. Cu ce pot sa va ajut?!?
Clienta: - Stiti... as vrea ceva ca sa ii retrezesc interesul sotului meu... As vrea ceva seducator...
Vanzatoarea: - V-as putea recomanda Miss Dior, Coco Mademoiselle sau Shalimar...
Clienta: - Dar ceva cu aroma de aparat foto nu aveti?!?

=======================================================================
Cativa prieteni, fotografi amatori, intr-un bar. Zice unul: Aseara m-am imbatat crunt, nici nu mai stiu cum am ajuns acasa cu doua tipe superbe. Cum si ele erau ametite, am inceput sa le fac poze "deocheate" cu noul meu aparat. Toti ceilalti intr-un glas: Ti-ai luat aparat? Cati megapixeli are?

=======================================================================
 Definition of a professional photographer:
Somebody with two cameras and a spouse who works full time.


=======================================================================
 Şi cam atât din partea mea! Sper că v-au plăcut! Dacă mai ştiţi voi şi altele, le puteţi posta la comentarii.

Un comentariu:

Dragos spunea...

Intr-un sat din Ardeal, un fotograf nou, cam fara experienta, incadra aiurea pozele si de cele mai multe ori oamenilor nu li se vedeau ochii. Vin doua unguroaice - mama si fiica:- Bune ziua, domnu foto. Venit noi la dumnevostre se foteti la noi. Acuma, pe mine foteti in fund, si pe fata in piciore. Da` stiti ce rughem la dumnevostre, domnu foto? Foteti la noi ase de sa ne iese ochii!